BEST SELGERE NYE UTGIVELSER CBD-RIKE FRØ FEMINISERTE FRØ AUTOFLOWER FRØ VANLIGE FRØ MERCHANDISE
HJEM Om Barneys BARNEYS FARM På TURNE KUNDESERVICE ANMELDELSER CANNABIS frø kolleksjoner FEMINISERTE FRØ VANLIGE FRØ AUTOFLOWER FRØ BARNEY'S MERCHANDISE

OFTE STILTE SPøRSMåL

1. Er frøene deres lovlige i mitt land?

Barney's Farm-team kan sende frø til forskjellige land rundt om i verden, men vi kan ikke vite den juridiske statusen til frøene våre i ditt land.

Vennligst undersøk dine nasjonale og lokale lover før du kjøper for å være sikre at bestillingen din er lovlig å importere. Barney's Farm er ikke ansvarlig for  bestillinger som blir stoppet i tollen.

2. Hvordan burde jeg lagre frøene mine?

Her på Barney's Farm liker vi å gi råd til våre kunder for den beste måten å lagre våre produkter på for å sikre at de er like gode å bruke i fremtiden som den dagen du kjøpte dem. Med en hvilken som helst frø type anbefaler vi å lagre frøene dine på et tørt og kjølig sted. Endringer i temperatur og fuktighet kan ødelegge frøene dine, og vi vil at du får den beste opplevelsen med Barney's Farm-kjøp! Vi passer på å tørke alle frøene våre godt  for å sikre at vi unngår degradering under transitt og lagring. For best resultat, hold alle frøene i originalemballasjen, eller i en tydelig merket lufttett beholder.

3. Må jeg registrere meg?

Du trenger ikke å registrere deg for å kjøpe produkter fra Barney's Farm.  For hver ordre du foretar må vi ha din kontaktinformasjon, som bare vil bli brukt til å kontakte deg direkte om dine bestillinger. Vennligst se vår personvern politikk for mer informasjon om hvordan informasjonen din håndteres.

4. Hvordan lager jeg en ordre?

Å bestille gjennom Barney's Farm har aldri vært enklere! finn varene du ønsker å kjøpe og legg dem til i handlekurven din. Når du er fornøyd med den endelige bestillingen, kan du velge "Sjekk ut" -knappen i handlekurven din.

Herfra må du angi faktureringsinformasjon og fraktinformasjon. Disse detaljene vil bare bli brukt av Barney's Farm for å behandle bestillingen din, og vil aldri bli brukt av en tredjepart.

For å forbli diskret, vil utbetalinger til Barney's Farm oppgis som Barneys Souvenirer på dine kontoutskrifter.

Når betalingen er behandlet, vil det bli generert en e-post som viser dine bestillingsdetaljer, inkludert bestillingsnummeret ditt, som må brukes hvis det er behov for videre kommunikasjon.

Vennligst se vår personverns politikk for å lære mer om hvordan informasjonen din håndteres.

5. Må jeg gjøre et minimumskjøp?

Det er ingen minimums bestilling for å handle gjennom Barney's Farm nettbutikk.

6. Kan jeg følge med på fremgangen på ordrene mine?

Her på Barney's Farm sørger vi for at alle kundene våre oppdateres med fremdriften av deres bestillinger. Du vil motta en epost på hvert punkt i forsendelsesprosessen og vil bli gitt en epost med sporingsinformasjon når bestillingen din er sendt.

Vennligst behold all e-post korrespondanse fra Barney's Farm, og sørg for å sjekke søppelpost og spam-mapper for å være sikker på at du mottar alle e-postene. Du må kanskje bruke disse e-postene for å kontakte kundeservice hvis det oppstår noen problemer.

7. Kan jeg endre en eksisterende ordre?

På grunn av de store antall av ordre som behandles, er det lite sannsynlig at vi vil kunne endre bestillinger etter at betalingen er gjort. Ordre behandles og sendes på raskest mulig måte for å sikre at leveringstiden holdes til et minimum. - Ingen beløp vil bli trukket fra bank kortet ditt før varene er sendt. -  du har 14 dager på deg til å kansellere og returnere kjøp utenfor butikker (online, via telefon eller postordre): I EU har du rett til å returnere disse kjøpene innen 14 dager for full refusjon. Du kan gjøre det for hvilken som helst grunn - selv om du bare er at ombestemte deg. - Gratis, 2 års garanti (juridisk garanti): I henhold til EUs regler har du alltid rett til minst 2 års garanti uten kostnad. Denne 2 års garantien er din minimumsrett. Nasjonale regler i ditt land kan gi deg ekstra beskyttelse: Men avvik fra EU-regler må alltid være til forbrukernes beste interesse. For mer informasjon, se https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_en.htm Før kunder plasserer bestillingen og sjekker ut, må de være enige i vilkår og betingelser og blir henvist til en direkte link til vilkår og betingelser . Ta kontakt med vårt supportteam så raskt som mulig for å unngå komplikasjoner. Selv om vi ikke kan garantere endringene, skal vi gjøre vårt beste for å imøtekomme dine behov.

8. Kan jeg ombestille produkter jeg har kjøpt en gang før?

Barney's Farm tilbyr for øyeblikket ikke en ombestillingstjeneste. Hvis du ønsker å gjenopprette en tidligere ordre, må du gjøre det samme som når du plasserte din opprinnelige bestilling. Vi må behandle det som en ny ordre, så sørg for at du har alle betalingsopplysningene dine klare. Dette er for å sikre at hver ordre behandles på en trygg og diskret måte som mulig. Hvis du ønsker å bestille i bulk, vennligst se vår " ofte stilte spørsmål" om handelskontoer der vi gir all informasjon du trenger for kjøp av bulk eller engros.

9. Kan bestillingen min bli kansellert?

Ta kontakt med vårt supportteam umiddelbart hvis bestillingen din må avbestilles.

- Ingen beløp vil bli trukket fra bankkortet ditt før varene er sendt.

- 14 dager for å kansellere og returnere kjøp gjort utenfor butikker (online, via telefon eller postordre):

I EU har du rett til å returnere produkter du har kjøpt innen 14 dager for full tilbakebetaling. Fraktkostnader, når det er aktuelt, vil ikke bli refundert. Du kan gjøre det for hvilken som helst grunn - selv om du bare har ombestemt  deg.

- Gratis, 2 års garanti (juridisk garanti):

I henhold til EUs regler har du alltid rett til minst 2 års garanti uten kostnad.

Denne 2 års garanti er din minimumsrett. Nasjonale regler i ditt land kan gi deg ekstra beskyttelse: Men avvik fra EU-regler må alltid være  til forbrukernes beste interesse.

For mer informasjon, se https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_en.htm

Før kunder gjør en bestilling og sjekker ut, må de være enige med  vilkår og betingelser og vil bli henvist til en direkte link til våre vilkår og betingelser.

 Barney's Farm kan ikke kansellere en bestilling når den er sendt.

10. Hvordan kan jeg oppdatere opplysningene mine?

For øyeblikket er det ikke mulig å opprette en konto hos Barney's Farm, så dine opplysninger må oppgis hver gang du bestiller.

Ta kontakt med våre støttelinjer umiddelbart hvis du har oppgitt noen feil for å sikre at det ikke er problemer med forsendelse og levering av bestillingen din.

11. Hva skjer hvis jeg velger feil land når jeg foretar en bankoverføringsordre?

Pass på at du alltid velger det riktige landet du ønsker bestillingen sent til. Bankbetalinger for bestillinger med en postadresse som ikke samsvarer med fraktlandet, vil IKKE bli refundert.

12. Inneholder all frøemballasjen vår folie?

Vi har to metoder for produksjon av frøemballasje, automatisert og manuell. Automatisert emballasje inneholder folie, det gjør ikke den manuelle emballasjeopprettingen.

Eksklusiv tilgang for voksne, innholdet på barneysfarm.com er kun for personer 18 år eller eldre. I Nederland er det 18 år aldersgrense, kontroller dine lokale lover og respekter dem. Vi sender våre marihuana frø med forbehold om at de ikke vil bli brukt i strid med nasjonale lover. Kunder må være oppmerksomme på at cannabisfrø er ulovlige i enkelte land. Barneys Farm distribuerer disse frøene på betingelse av at de ikke vil bli brakt til land der de er ulovlige. De som gjør det, er bare ansvarlige for sine egne handlinger, og Barney's Farm tar ingen ansvar i denne forbindelsen. Vår nettbutikk overholder nederlandsk lov. Frø selges kun som suvenirer, lagring og genetisk bevaring. Generell juridisk merknad: Sprøyting er ulovlig i de fleste land, vennligst sjekk landets lover angående frø, utstyr og andre produkter som er relatert til cannabis-kultur.

Gå Videre, jeg er 18 år eller eldrejeg godtar ikke