OFTE STILTE SPøRSMåL
Barney's Farm-team kan sende frø til forskjellige land rundt om i verden, men vi kan ikke vite den juridiske statusen til frøene våre i ditt land.
Vennligst undersøk dine nasjonale og lokale lover før du kjøper for å være sikre at bestillingen din er lovlig å importere. Barney's Farm er ikke ansvarlig for bestillinger som blir stoppet i tollen.
Her på Barney's Farm liker vi å gi råd til våre kunder for den beste måten å lagre våre produkter på for å sikre at de er like gode å bruke i fremtiden som den dagen du kjøpte dem. Med en hvilken som helst frø type anbefaler vi å lagre frøene dine på et tørt og kjølig sted. Endringer i temperatur og fuktighet kan ødelegge frøene dine, og vi vil at du får den beste opplevelsen med Barney's Farm-kjøp! Vi passer på å tørke alle frøene våre godt for å sikre at vi unngår degradering under transitt og lagring. For best resultat, hold alle frøene i originalemballasjen, eller i en tydelig merket lufttett beholder.
Du trenger ikke å registrere deg for å kjøpe produkter fra Barney's Farm. For hver ordre du foretar må vi ha din kontaktinformasjon, som bare vil bli brukt til å kontakte deg direkte om dine bestillinger. Vennligst se vår personvern politikk for mer informasjon om hvordan informasjonen din håndteres.
Å bestille gjennom Barney's Farm har aldri vært enklere! finn varene du ønsker å kjøpe og legg dem til i handlekurven din. Når du er fornøyd med den endelige bestillingen, kan du velge "Sjekk ut" -knappen i handlekurven din.
Herfra må du angi faktureringsinformasjon og fraktinformasjon. Disse detaljene vil bare bli brukt av Barney's Farm for å behandle bestillingen din, og vil aldri bli brukt av en tredjepart.
For å forbli diskret, vil utbetalinger til Barney's Farm oppgis som Barneys Souvenirer på dine kontoutskrifter.
Når betalingen er behandlet, vil det bli generert en e-post som viser dine bestillingsdetaljer, inkludert bestillingsnummeret ditt, som må brukes hvis det er behov for videre kommunikasjon.
Vennligst se vår personverns politikk for å lære mer om hvordan informasjonen din håndteres.
Det er ingen minimums bestilling for å handle gjennom Barney's Farm nettbutikk.
Her på Barney's Farm sørger vi for at alle kundene våre oppdateres med fremdriften av deres bestillinger. Du vil motta en epost på hvert punkt i forsendelsesprosessen og vil bli gitt en epost med sporingsinformasjon når bestillingen din er sendt.
Vennligst behold all e-post korrespondanse fra Barney's Farm, og sørg for å sjekke søppelpost og spam-mapper for å være sikker på at du mottar alle e-postene. Du må kanskje bruke disse e-postene for å kontakte kundeservice hvis det oppstår noen problemer.
På grunn av de store antall av ordre som behandles, er det lite sannsynlig at vi vil kunne endre bestillinger etter at betalingen er gjort. Ordre behandles og sendes på raskest mulig måte for å sikre at leveringstiden holdes til et minimum. - Ingen beløp vil bli trukket fra bank kortet ditt før varene er sendt. - du har 14 dager på deg til å kansellere og returnere kjøp utenfor butikker (online, via telefon eller postordre): I EU har du rett til å returnere disse kjøpene innen 14 dager for full refusjon. Du kan gjøre det for hvilken som helst grunn - selv om du bare er at ombestemte deg. - Gratis, 2 års garanti (juridisk garanti): I henhold til EUs regler har du alltid rett til minst 2 års garanti uten kostnad. Denne 2 års garantien er din minimumsrett. Nasjonale regler i ditt land kan gi deg ekstra beskyttelse: Men avvik fra EU-regler må alltid være til forbrukernes beste interesse. For mer informasjon, se https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_en.htm Før kunder plasserer bestillingen og sjekker ut, må de være enige i vilkår og betingelser og blir henvist til en direkte link til vilkår og betingelser . Ta kontakt med vårt supportteam så raskt som mulig for å unngå komplikasjoner. Selv om vi ikke kan garantere endringene, skal vi gjøre vårt beste for å imøtekomme dine behov.
Barney's Farm tilbyr for øyeblikket ikke en ombestillingstjeneste. Hvis du ønsker å gjenopprette en tidligere ordre, må du gjøre det samme som når du plasserte din opprinnelige bestilling. Vi må behandle det som en ny ordre, så sørg for at du har alle betalingsopplysningene dine klare. Dette er for å sikre at hver ordre behandles på en trygg og diskret måte som mulig. Hvis du ønsker å bestille i bulk, vennligst se vår " ofte stilte spørsmål" om handelskontoer der vi gir all informasjon du trenger for kjøp av bulk eller engros.
Ta kontakt med vårt supportteam umiddelbart hvis bestillingen din må avbestilles.
- Ingen beløp vil bli trukket fra bankkortet ditt før varene er sendt.
- 14 dager for å kansellere og returnere kjøp gjort utenfor butikker (online, via telefon eller postordre):
I EU har du rett til å returnere produkter du har kjøpt innen 14 dager for full tilbakebetaling. Fraktkostnader, når det er aktuelt, vil ikke bli refundert. Du kan gjøre det for hvilken som helst grunn - selv om du bare har ombestemt deg.
- Gratis, 2 års garanti (juridisk garanti):
I henhold til EUs regler har du alltid rett til minst 2 års garanti uten kostnad.
Denne 2 års garanti er din minimumsrett. Nasjonale regler i ditt land kan gi deg ekstra beskyttelse: Men avvik fra EU-regler må alltid være til forbrukernes beste interesse.
For mer informasjon, se https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_en.htm
Før kunder gjør en bestilling og sjekker ut, må de være enige med vilkår og betingelser og vil bli henvist til en direkte link til våre vilkår og betingelser.
Barney's Farm kan ikke kansellere en bestilling når den er sendt.
For øyeblikket er det ikke mulig å opprette en konto hos Barney's Farm, så dine opplysninger må oppgis hver gang du bestiller.
Ta kontakt med våre støttelinjer umiddelbart hvis du har oppgitt noen feil for å sikre at det ikke er problemer med forsendelse og levering av bestillingen din.
Pass på at du alltid velger det riktige landet du ønsker bestillingen sent til. Bankbetalinger for bestillinger med en postadresse som ikke samsvarer med fraktlandet, vil IKKE bli refundert.
Vi har to metoder for produksjon av frøemballasje, automatisert og manuell. Automatisert emballasje inneholder folie, det gjør ikke den manuelle emballasjeopprettingen.